fredag 26. april 2013

SKRIIIK!


Nå har det gått noen dager etter neseoperasjonen, og jeg kan si at nesen føles bedre og kona sover bedre om nettene.
Formen er litt opp og ned, men nå er jeg tom for paralgin forte + voltaren så nå kan bare formen går fort oppover.
Nå håper jeg på å få kommet meg ut i frisk luft med guttungen,det er iallefall bedre enn å sitte inn i stuen hver dag.
På tirsdag skal jeg ta med ham på babykino, det blir en spennende ny erfaring for min del.
Og så regner jeg med at vi stikker innom en cafe og koser oss. :-)

Kan også forøvrig nevne at jeg de siste ukene har vært nominerte i kampen om det beste Skrik-bildet, og jaggu vant jeg konkurransen! Nedenfor kan du se både bildet jeg ble nominert for, og seiersbildet som viser gleden over å ha vunnet 5000 kr i gavekort som skal brukes til matvarer. For å si det sånn, det kommer til å bli stappfullt i kjøleskapet og fryseren.


Bidraget mitt i #skrikkonkurransen til Grilstad

Seiersbildet!




 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar